Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

13 Jul 2015

Majlis Berbuka Puasa POG 2015

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 11 Julai 2015, bersamaan 24 Ramadhan 1436 (Sabtu), POG telah meneruskan tradisi mengadakan majlis berbuka puasa bersama-sama anggota POG seisi keluarga di pejabat POG.

Menu: Nasi Beriyani, Ayam Masak Merah, Daging Masak Hitam, Dalca, Acar, Laksa, Sagu Santan... dan pelbagai kuih muih dan pencuci mulut lain. Terima kasih juga kepada Sdra Azeman dan Afiq yang sudi menaja Daging Kambing Panggang sempena meraikan APC mereka baru-baru ini. Minuman yang disediakan pula adalah Air Sirap Bandung, Teh Tarik dan sudah tentu Jus Mangga Mangolee.











Begitulah meriahnya suasana majlis tersebut. Semoga majlis ini dapat mengeratkan lagi silaturahim sesama kita. Harap maaf atas segala kekurangan.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.