Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

8 Feb 2017

Salam Takziah Puan Azureen

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Dukacita dimaklumkan bahawa Bapa kepada Puan Azureen binti Mohd Sirojuddin, Penolong Akauntan Gred W29 (KUP) dari Pejabat Operasi Gombak, Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor telah kembali ke Rahmatullah pada 7 Februari 2017 (Selasa) bersamaan 10 Jamadilawal 1438H jam 9.00 pagi di Ampang.

Sehubungan itu, marilah kita semua warga Jabatan Perangkaan Malaysia yang beragama Islam menghadiahkan bacaan Al-Fatihah kepada Allahyarham. Semoga roh Allahyarham dicucuri rahmat dan ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman, insya-Allah. Amin.


 En. Frankie menyampaikan sumbangan dari K-POG


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.