Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

4 Mar 2017

Ceramah Penjagaan Kesihatan

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

3/3/2017 (Jumaat) - Satu ceramah berkaitan penjagaan kesihatan telah diadakan di POG, yang disampaikan oleh En. Mohd Redza Abdul Rahman, Ketua Jabatan Pembangunan dan Penyelidikan Produk FELDA Wellness Corporation.

Banyak tips penjagaan kesihatan yang beliau kongsikan termasuk pengambilan makanan berkhasiat dan makanan tambahan yang bernutrisi yang dapat mengurangkan risiko penyakit.

Beliau yang juga merupakan 'survivor' penyakit kanser tahap-4 turut berkongsi pengalaman bagaimana beliau berjaya melawan penyakit ini tanpa rawatan konvensional seperti kemoterapi dan radioterapi, sebaliknya mendapatkan bantuan beberapa pakar perubatan dan mengamalkan makanan sunnah seperti air zam zam, habbatus sauda, kurma, madu dan minyak zaitun yang diambil setiap hari termasuk makanan tambahan lain.





 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.