Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

3 Apr 2017

Kejohanan Boling Tertutup POG 2017

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) telah menganjurkan Kejohanan Boling Tertutup Pejabat Operasi Gombak pada 2 April 2017 (Ahad) bertempat di Selayang Mall.

POG turut berbesar hati di atas kesudian Pengarah DOSM Selangor, En. Muhammad Amri bin Idris dan En. Mazlan dari Ibu Pejabat DOSM Selangor, Shah Alam hadir memeriahkan kejohanan ini.

hadiah rebutan

 Perasmian oleh Pengarah






Berikut adalah keputusan kejohanan tersebut:

Kategori Lelaki:
1. En. Azeman 
2. En.Rohaizad
3. En. Aiman
4. En. Reza (suami Pn. Ayu)
5. En. Bazri


Kategori Wanita:
1. Puan Shahray Aini (isteri En. Rahim) 
2. Cik Amalina (PSH)
3. Kak Yam (cleaner POG)
4. Puan Nur Al-Kauthar
5. Hasnida (isteri En. Ali)


Kategori Khas
Raja & Ratu L......g
(tak sampai hati nak tulis.. nama juga terpaksa dirahsiakan
demi menjaga perasaan peserta...hehe)


antara peserta dan keluarga




Tahniah kepada semua pemenang dan juga peserta. Kepada yang tidak berjaya, jangan putus asa cuba lagi dalam kejohanan yang akan datang (bolehlah mula berlatih dengan gigih bermula dari sekarang). Semoga kejohanan ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara warga POG dan keluarga masing-masing.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.