Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

3 Apr 2017

Program Fit DOSM

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Kelab Sukan Statistik (KSS) telah memperkenalkan dan melaksanakan program Fit DOSM. Program ini bertujuan untuk memastikan warga Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM) sentiasa mengamalkan gaya hidup sihat, cergas dan cerdas.

Bagi mempergiatkan lagi aktiviti sukan dan rekreasi di kalangan warga DOSM, Mesyuarat Jawatankuasa Kerja KSS Bil. 1/2017 yang dipengerusikan oleh Yang Dipertua (YDP) KSS, YBrs. Dr. Mohd Uzir bin Mahidin telah bersetuju untuk menubuhkan satu laman Facebook (FB) Fit DOSM.

Sehubungan itu, tuan/puan adalah digalakkan untuk mengikuti dan like FB Fit DOSM di pautan https://www.facebook.com/fitDOSM/ atau Fit DOSM di aplikasi Facebook bagi mendapatkan informasi dan perkembangan terkini aktiviti sukan dan rekreasi warga DOSM di seluruh Malaysia.

Sama-sama kita ke arah warga DOSM yang sihat, ceria dan mesra bagi meningkatkan produktiviti demi mencapai keindahan dan kenikmatan bekerja (KKB).

(Petikan emel Jabatan)

Di peringkat POG, En. Muhammad Aiman b. Mohd Arshad telah dilantik untuk mengetuai Jawatankuasa Fit DOSM untuk merancang sebarang aktiviti/program yang difikirkan sesuai.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.