Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

17 Jun 2017

Majlis Berbuka Puasa POG 2017

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 16 Jun 2017, bersamaan 21 Ramadhan 1438 (Jumaat), POG telah meneruskan tradisi mengadakan majlis berbuka puasa bertempat di pejabat POG bersama-sama anggota seisi keluarga.

Menu: Nasi Beriyani, Ayam Masak Merah, Daging Kambing Panggang, Ayam dan Sosej Panggang, Acar serta pelbagai kuih muih dan pencuci mulut lain.




















Begitulah meriahnya suasana majlis tersebut. Semoga majlis ini dapat mengeratkan lagi silaturahim sesama kita. Harap maaf atas segala kekurangan.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.