Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

19 Aug 2017

Majlis Penghargaan Pelajar Latihan Industri

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

18 Ogos 2017 (Jumaat) - P.O Gombak telah mengadakan majlis penghargaan kepada 2 orang pelajar latihan industri dari Universiti Putra Malaysia (UPM). Cik Hani Iryani bt Lasmudin dan Cik Nur Faizzati bt Ahmad Faizal telah menamatkan dengan jayanya latihan industri mereka selama kira-kira 2 bulan di P.O Gombak.

 pelajar yang diraikan

 pengerusi majlis; En. Fadzly
pembaca doa; En. Afiq
ucapan penghargaan Ketua POG; En. Frankie

 ucapan pelajar yang diraikan; Cik Hani (kiri) & Cik Izzati (kanan)

 sijil penghargaan





POG mengucapkan selamat maju jaya kepada mereka berdua. Semoga pendedahan tentang tugas-tugas di Jabatan Perangkaan dapat memantapkan lagi pengetahuan dan kemahiran serta menjadi pengalaman berharga dalam menghadapi dunia pekerjaan sebenar nanti.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.