Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

22 Sept 2017

POG @ Sukan Para Asean ke-9

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

21 September 2017 (Khamis) - Seluruh warga POG merakamkan ucapan setinggi-tinggi tahniah kepada Cik Norfariza Mortadza dari Pejabat Operasi Miri, DOSM Sarawak yang telah mewakili Malaysia dan memenangi pingat perak bagi acara Angkat Berat 86kg ke atas dalam Sukan Para Asean ke-9 yang berlangsung di MITEC Kuala Lumpur.


Beberapa orang warga POG turut berkesempatan hadir memberi sokongan kepada Wirawati DOSM dan negara itu. Syabas! Kami turut berbangga dengan kejayaan yang diraih ini.







 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.