Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Apr 2018

Mendaki Bukit Broga 2018

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 14 April 2018 (Sabtu), Pejabat Operasi. Kajang telah menganjurkan aktiviti Mendaki Bukit Broga, Semenyih yang berketinggian 400 meter dari paras laut. Semua warga DOSM Selangor dijemput menyertainya.

Program yang mendapat sambutan menggalakkan dari warga DOSM Selangor itu turut dimeriahkan dengan penyertaan Pengarah DOSM Selangor, En. Muhammad Amri bin Idris; Ketua Penolong Pengarah, En. Mohd Suhaidi Abdul Rais dan Ketua Pejabat Operasi Kajang, termasuk En. Mohd Shahrill bin Abdul Rashid. Manakala P.O Gombak cuma dapat menghantar seorang wakil iaitu Cik Syikin, yang lain mungkin sibuk dengan urusan masing-masing (maklumlah hari cuti).






Tahniah kepada anggota P.O Kajang yang merancang dan menjayakan program ini, serta tahniah kepada semua pendaki yang terlibat, sama ada yang berjaya sampai ke puncak mahupun tidak. Semoga dengan aktiviti seperti ini dapat melahirkan warga DOSM yang sihat dan cergas serta mengeratkan lagi silaturrahim sesama kita.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.