Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

12 Jul 2018

Majlis Sambutan Aidilfitri POG 2018

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

11 Julai 2018 bersamaan 27 Syawal 1439H (Rabu) - Kelab POG dengan kerjasama Kelab Sukan, Kebajikan & Sosial DOSM Selangor (KSKS) telah menganjurkan Majlis Sambutan Hari Raya Aidilfitri POG yang telah diadakan bertempat di Bilik Latihan Seri Selayang, Aras 2, Pejabat Operasi Gombak.

Majlis turut diserikan dengan kehadiran Pengarah DOSM Selangor, En. Muhammad Amri bin Idris, Ketua Penolong Pengarah, En. Mohd Suhaidi bin Abdul Rais, para pegawai,  AJK KSKS serta anggota-anggota dari Ibu Pejabat DOSM Selangor, Shah Alam dan Pejabat Operasi Kajang.

Turut dijemput menyerikan majlis adalah mantan anggota yang telah bersara dan bertukar. Terima kasih kepada Puan Norazlinda, En. Haidzir Kidam dan En. Ahmad Rahimi atas kesudian mereka hadir memeriahkan majlis ini.

Antara acara yang diadakan adalah penyampaian sumbangan kebajikan dan kelahiran, anugerah kecemerlangan kepada anggota tetap dan PSH di POG bagi separuh tahun 2018 serta penyampaian sijil penghargaan kepada pelajar yang menjalani latihan praktikal di POG.

Acara kemuncak sambutan bertemakan 'Indahnya Beraya di Desa' kali ini pastilah acara santapan pelbagai menu juadah istimewa antaranya; nasi minyak dengan pelbagai lauk pauk seperti kari kambing, ayam masak merah, daging dendeng, rendang, lemang, nasi himpit, sate, laksa serta pelbagai hidangan pencuci mulut yang sungguh menyelerakan.

Saksikan gambar-gambar keceriaan dan kemeriahan majlis tersebut:




 ucapan alu-aluan Tuan Pengarah dan Ketua POG...


 penerima sumbangan kebajikan dan kelahiran...

penerima anugerah kecemerlangan

 penyampaian sijil penghargaan kepada pelajar praktikal






bila pulak DOSM ada stesen tv sendiri???

Setinggi penghargaan dan terima kasih kepada semua anggota POG dan tetamu yang menjayakan dan memeriahkan majlis ini. Semoga semangat kerjasama dan ukhuwah antara sesama anggota DOSM Selangor khususnya di POG bertambah erat dan jitu.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR DAN BATIN DARI WARGA POG.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.