Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

19 Sept 2018

Kelahiran Cahaya Mata : Tahniah En. Rohaizad

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Sukacita dimaklumkan bahawa isteri En. Rohaizad b. Mohamad Hashim , Pembantu Perangkaan E22 (KUP), Pejabat Operasi Gombak telah selamat melahirkan cahaya mata lelaki pada jam 5.06 pagi, 18 September 2018 (Selasa).

Bayi seberat 3.75 kg tersebut telah selamat dilahirkan di Hospital Kuala Lumpur (HKL) dan dinamakan Muhammad Na'il Rizqin bin Rohaizad.



Tahniah kepada En. Rohaizad dan isteri beliau sempena kelahiran cahaya mata kelima mereka itu. Kami di POG mendoakan semoga kehidupan mereka sekeluarga dirahmati, diberkati, dimurahkan rezeki, dikurniakan kesihatan yang baik serta semoga putera-puteri mereka bakal menjadi anak yang soleh dan solehah... aamiinn. Insya Allah.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.