Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

1 Apr 2024

Berakhir sudah Tugasan di Kaunter Fizikal Pengemaskinian Pangkalan Data Utama (PADU)

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Bermula daripada 2 Januari - 31 Mac 2024, seluruh anggota POG terlibat dalam melaksanakan tugasan membantu pendaftaran dan pengemaskinian sistem Pangkalan Data Utama (PADU) di Pusat Sebaran Maklumat Nasional (NADI) dan juga di kaunter-kaunter fizikal yang diwujudkan di lokasi-lokasi hotspot terpilih di seluruh daerah Gombak dan Hulu Selangor.

Dalam kesibukan melaksanakan tugas hakiki yang sedia ada, semua anggota POG begitu komited melaksanakan tugasan tambahan yang diamanahkan oleh Kementerian Ekonomi bagi membantu rakyat Malaysia mendaftar dan mengemaskini maklumat dalam sistem PADU termasuk bertugas selepas waktu pejabat dan pada waktu cuti hujung minggu. 

Pelbagai kisah suka duka, panas dan keringat dialami sepanjang 90 hari ini. Pastinya ia menjadi pengalaman berharga buat semua anggota.

suasana hari pertama... masih lengang

Ketua POG bersama Timbalan Ketua POG pun turut sama turun padang...





lawatan Pengarah DOSM Selangor


lawatan Dato' Seri Ketua Perangkawan Malaysia

lawatan Dato' Menteri Besar Selangor

lawatan Y.B Ahli Parlimen Selayang

lawatan Y.B ADUN Rawang

penangan hari terakhir... portal PADU mengalami kesesakan









Terima kasih dan setinggi-tinggi penghargaan diucapkan kepada seluruh warga POG atas kerjasama yang diberikan sepanjang pelaksanaaan PADU ini. Tahniah! Anda semua memang PADU!
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.