Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

2 Sept 2019

Bolasepak Persahabatan : POG FC vs Red Giant FC

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

30/8/2019: Buat julung kalinya, pasukan bolasepak POG yang baru ditubuhkan telah mengadakan perlawanan bolasepak persahabatan dengan pasukan Red Giants FC bertempat di Padang Taman Kanching, Rawang.


Para pemain POG FC terdiri dari gabungan anggota Tetap & PSH. Permainan pada peringkat awal berjalan lancar dan seimbang. Namun mungkin disebabkan kurangnya persefahaman kerana pertama kali bermain bersama dalam satu pasukan serta kekurangan stamina, pasukan POG FC akhirnya berjaya memenangkan pasukan tuan rumah dengan jaringan 0-4.

Diharapkan kekalahan ini tidak mematahkan semangat pemain sebaliknya menjadi permulaan untuk  berusaha lebih gigih agar bangkit pada masa akan datang.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.