Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

1 Jun 2013

Ceramah: Kesihatan Holistik dari sudut pemakanan

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera. 

31 Mei 2013 (Jumaat) -

Satu ceramah berkaitan kesihatan telah diadakan di P.O Gombak, disampaikan oleh seorang penceramah dari sebuah pertubuhan swasta iaitu Pusat Kesihatan Kumpulan Bersatu Bumi Perak. 

Ceramah ini bertujuan untuk membekalkan info kesihatan untuk membantu kita menjaga kesihatan diri dan keluarga dengan berkesan, terutama mengenai kepentingan menjaga pemakanan dalam kehidupan seharian kita. 

Banyak info menarik disampaikan, termasuk pemeriksaan kesihatan semua anggota POG dengan hanya memeriksa bahagian tangan masing-masing. Tak sangka dengan hanya memeriksa keadaan kulit, jari dan tapak tangan, banyak tanda-tanda penyakit dapat dikesan.

Di akhir ceramah, pertubuhan ini turut memperkenalkan periuk kesihatan dan menunjukkan demonstrasi memasak menggunakan periuk tersebut. 








 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.