Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Oct 2011

Selamat Jalan & Selamat Datang

Selamat Jalan

walaupun agak sedih, Pojie memaksa dirinya untuk tersenyum
- Satu majlis perpisahan telah diadakan bagi meraikan Fauzi Muhammad yang juga merupakan AJK Sukan K-POG. Beliau yg kini telah mendapat taraf kerakyatan Kg Sg. Tekali, Hulu Langat sejak berkahwin pada Jun lalu, memohon untuk bertukar suka sama suka ke HQ Putrajaya dan mula melapor diri pada 17 Okt. 2011.

 K-POG mengucapkan terima kasih atas segala sumbangan dan komitmen beliau selama berkhidmat di POG dan selamat maju jaya kepada beliau di tempat baru.

 Selamat Datang

ini bukti aksi Kecik di padang (gambar ihsan FB Stats FC)
- Patah tumbuh hilang berganti. Pengganti Fauzi iaitu Mohd Shahrul Johari a.k.a Kecik mula melapor diri pada 17 Oktober 2011.

Menurut sumber-sumber yang boleh dipercayai, beliau merupakan bintang penyerang pasukan bolasepak Statistik FC, Putrajaya.

Mungkin dengan pembelian pemain baru ini akan menguatkan lagi pasukan bolasepak P.O Gombak. Ehh...bila masa pulak POG ada team bola ni???

K-POG mengucapkan selamat datang kepada beliau ke POG, diharap pembelian ini berbaloi-baloi. Secara automatik juga beliau menjadi ahli K-POG. Err...jangan lupa bayar yuran!


tahniah...dah dapat sepasang...
- Selamat datang juga kepada Ahmad Khalish Dhani bin Mohd Khairi yang telah selamat dilahirkan ke dunia oleh ibunya 'Ainun Saádah.

Bayi comel seberat 3.24 kg ini dilahirkan di Hospital Selayang pada malam 13 Oktober 2011...

Alhamdulillah semuanya selamat dan tahniah kepada Áinun dan suami. Semoga Ahmad Khalish Dhani menjadi anak yang soleh.... aamiin!
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.