Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

13 Dec 2011

Futsal Persahabatan POG vs POK

 Assalamualaikum warahmatullah dan Salam Sejahtera.

12/12/2011 (Isnin) - Hari cuti am sempena Hari Keputeraan Sultan Selangor. Satu kejohanan futsal persahabatan telah diadakan antara P.O Gombak menentang P.O Kajang bertempat di gelanggang futsal Jln. Reko, Kajang. Masing-masing menghantar 2 pasukan  iaitu pasukan Kajang A (anggota tetap), Kajang B (sambilan), Gombak A (tetap) dan Gombak B (sambilan).

Perlawanan dijalankan secara liga sepusingan di mana berkesudahan dengan Kajang B menjadi juara diikuti Gombak B sebagai naib juara. Pasukan Gombak A di kedudukan ketiga manakala Kajang A menghuni kedudukan terakhir lagi tercorot (ehh agak kasar bunyinya tapi itulah hakikatnya ...kui3). Takpelah tahun depan mungkin kita boleh bertarung lagi di Gombak pula.

Maaf tiada gambar!
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.