Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

20 Jan 2013

Selamat Pengantin Baru... Zureen

19 Januari 2013 (Sabtu) - Seorang anggota P.O Gombak, Azureen bt. Mohamad Sirojuddin telah membuat keputusan muktamad untuk menamatkan zaman anak daranya dengan pasangannya, Mohamad Faisal b. Mohamed Hawari.

Majlis perkahwinan tersebut diadakan di Taman Melawati, serentak dengan adik lelaki beliau, Md Azwan Shah b. Mohamad Sirojuddin dan pasangannya.

Walaupun hari hujan, ramai juga kawan-kawan dari POG yang berkesempatan hadir memeriahkan majlis tersebut. Hujan rahmat tu terutamanya bagi pengantin.

tak sempat nak ambil gambar,
hanya ada gambar lama masa tengah hangat bercinta
di kejohanan bowling POG tahun lepas
(abaikan pakcik baju kuning kat belakang tu... )

KPOG mengucapkan selamat melayari bahtera perkahwinan kepada Zureen dan suami, semoga kekal berbahagia hingga ke akhir hayat... membawa ke syurga... dan dikurniakan zuriat yang soleh dan solehah. Aamin Ya Rabbal 'Aalamiin


.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.