Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

5 Apr 2013

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2012

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Di kesempatan ini kami di P.O Gombak merakamkan ucapan setinggi-tinggi tahniah dan syabas kepada semua penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang tahun 2012 bagi JP Selangor, khususnya kepada dua anggota P.O Gombak yang menerima anugerah tersebut iaitu Pn. Nik Zafifah bt. Nik Ibrahim dan Pn. Nur Hidayu bt. Md Shukor.












Semoga kejayaan dan kecemerlangan yang tuan/puan tunjukkan dapat menjadi contoh teladan kepada warga POG yang lain seterusnya menjadi pemangkin ke arah kecemerlangan jabatan.

Penghargaan: Semua gambar ihsan dari Sdra. Hanif Mohd Hanan, JP Selangor



 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.