Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

1 May 2013

Selamat Datang En. Frankie

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.  

Patah tumbuh, hilang berganti. Mulai 29 April 2013 POG akan diterajui oleh ketua baru iaitu En. Frankie anak Albert Antau. Beliau berasal dari Kuching, Sarawak dan berkelulusan Ijazah Sarjana Muda Ekonomi dan Perniagaan dari Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS).


Sebelum ini beliau bertugas di Seksyen Rangka dan Pemetaan, Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor, mulai 1 April 2008 hingga 26 April 2013.


Semoga di bawah kepimpinan beliau, anggota POG akan mengekalkan semangat bekerja dalam satu pasukan seterusnya mengekalkan kecemerlangan POG.





 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.