Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

10 Jun 2013

Kejohanan Bowling Tertutup POG 2013

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 8 Jun 2013, K-POG telah menganjurkan Kejohanan Bowling Tertutup bertempat di Speed Bowl, Rawang khusus untuk anggota POG dan kaum kerabatnya. Seramai 36 peserta telah mengambil bahagian, di mana 24 peserta kategori lelaki dan selebihnya wanita.

Biarpun ada anggota dari JP Selangor di Shah Alam yang cuba merisik kalau-kalau boleh menyertai kejohanan ini, K-POG memang sengaja menganjurkan kejohanan bowling ini secara tertutup bagi memastikan hanya kaum kerabat POG sahaja yang membawa pulang hadiah-hadiah lumayan yang ditawarkan... hehe, lumayanlah sangat!

Keputusan (berdasarkan jatuhan pin tertinggi dari 2 permainan) :

Kategori Lelaki:

1. Amar (S) - 332
2. Darwis (S) - 324
3. Fadzly - 303
4. Bazri - 298
5. Rais (S) - 287



Kategori Wanita:

1. Rose (pasangan Rais) - 264
2. Pn. Fatimah (isteri En. Arifin) - 255
3. Elena (anak En. Arifin) - 227
4. Pn. Salina (isteri En. Rahimi) - 222
5. Pn. Masnita (isteri Bazri) - 218


Saksikan gambar-gambar kemeriahan kejohanan tersebut.







Penganjuran kejohanan bowling ini boleh dikatakan berjaya mencapai matlamatnya, iaitu mengeratkan silaturrahim sesama anggota POG sambil bersukan. Bukan itu sahaja, dapat juga lebih saling mengenali ahli keluarga masing-masing. 

Terima kasih kepada semua yang menjayakan acara ini. Jumpa lagi tahun depan.... Insya Allah.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.