Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

21 Mar 2014

P.O.G bertukar wajah

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Selaras dengan usaha untuk mendapatkan Pensijilan Amalan 5S, P.O Gombak secara beransur-ansur mula membuat persiapan dan penambahbaikan melalui beberapa siri gotong-royong. Antara langkah yang telah dijalankan adalah :

- menyisihkan barangan/dokumen yang tidak diperlukan
- membersih dan mengemaskan barangan/dokumen serta ruang kerja masing-masing
- menyusun, mengemas dan melabel barangan/dokumen secara sistematik
- menghias persekitaran ruang pejabat mengikut zon masing-masing









Anggota POG kelihatan sungguh bersemangat, saling bekerjasama serta memberi komitmen yang tinggi dalam membuat persiapan tersebut, walaupun sibuk menjalankan tugas hakiki masing-masing.

Semoga dengan mengamalkan Amalan 5S ini dapat mewujudkan persekitaran tempat kerja yang lebih berkualiti, selesa, kemas dan selamat, seterusnya merangsang anggota POG agar lebih bersemangat menjalankan tugas.



 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.