Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

27 Mar 2016

Hari Keluarga POG 2016

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

26 Mac 2016 (Sabtu) - Kelab POG telah menganjurkan Hari Keluarga POG bertempat di The Nahara, Kalumpang, Hulu Selangor. Ramai juga anggota POG dapat menghadirkan diri bersama keluarga masing-masing. Meriah sungguh suasana pada hari itu dengan aktiviti mandi manda, memancing dan menikmati hidangan BBQ.






Setinggi penghargaan kepada barisan AJK serta semua anggota yang telah bertungkus-lumus membuat persiapan menjayakan hari keluarga ini. Diharapkan dengan penganjuran hari keluarga ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim sesama anggota serta dapat lebih mengenali ahli keluarga masing-masing.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.