Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Oct 2016

Salam Perpisahan Pengarah JP Selangor

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 14 Oktober 2016 (Jumaat), Pengarah JP Selangor, Tuan Haji Ibrahim bin Jantan yang telah menjawat jawatan Pengarah sejak 16 Februari 2009 telah dinaikkan pangkat sebagai Pengarah Kanan (JUSA C), Bahagian Perangkaan Harga, Pendapatan dan Perbelanjaan (BPHPP) di Ibu Pejabat, Putrajaya.

Seluruh warga POG mengucapkan setinggi-tinggi tahniah di atas perlantikan tersebut dan terima kasih di atas segala jasa, tunjuk ajar dan sumbangan yang telah beliau curahkan kepada JP Selangor. Warga POG turut mendoakan semoga Tuan Haji Ibrahim terus maju jaya dan lebih cemerlang dalam menjalankan tugas di tempat baru.


Nota: Timbalan Pengarah, Puan Hartini bt Yaacob akan memangku tugas-tugas Pengarah sehingga kekosongan jawatan tersebut diisi.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.