Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

9 Jun 2018

Ziarah Ramadhan di Rumah Amal Siraman Kasih

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 8 Jun 2018 (Jumaat), Kelab Pejabat Operasi Gombak dengan kerjasama Kelab Sukan Kebajikan dan Sosial DOSM Selangor (KSKS) telah mengadakan Lawatan Muhibbah sempena Ramadhan ke Rumah Amal Siraman Kasih, Bandar Country Homes, Rawang. 

Program yang turut dihadiri oleh Pengarah DOSM Selangor, En. Muhammad Amri bin Idris bertujuan untuk mempromosikan MyCensus 2020 di samping memberikan sedikit sumbangan kepada anak-anak di situ. Seramai 46 orang anak-anak yang terdiri daripada anak-anak yatim, anak fakir miskin, anak ibu tunggal dan golongan yang layak menerima zakat, telah diraikan bersama anggota Pejabat Operasi Gombak.












Diharapkan sumbangan tersebut dapat meringankan beban dan memberi mereka sedikit kegembiraan menjelang lebaran kali ini. Semoga segala sumbangan ikhlas tuan/puan mendapat rahmat dan keberkatan Allah SWT.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.