Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

27 Oct 2019

Program Sahabat Statistik 2019

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pejabat Operasi Gombak (POG) DOSM Selangor telah menganjurkan Program Sahabat Statistik sempena Hari Statistik Negara 2019 dan Sambutan Ulang Tahun ke-70 Jabatan Perangkaan Malaysia pada 26 Oktober 2019 di Kampung Melayu Batu 16, Rawang.

Program yang dirasmikan oleh Tuan Md. Sabri bin Md. Taib, Ahli Majlis Zon 14 Majlis Perbandaran Selayang (MPS) telah dihadiri oleh penduduk kampung sekitar Kampung Melayu Batu 16, Rawang.

Antara aktiviti yang diadakan adalah Sesi Literasi Statistik, FitDOSM@Senamrobik, pertandingan mewarna dan melukis bagi kanak-kanak, pameran produk jabatan, pemeriksaan kesihatan percuma yang dijalankan oleh Pejabat Kesihatan Daerah Gombak serta gerai jualan.




Semoga program ini dapat menjalin dan mengeratkan lagi hubungan antara DOSM dengan komuniti sekitar seterusnya meningkatkan literasi statistik di kalangan masyarakat.




 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.