Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

17 Nov 2019

Explore Race Green Run 2019

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

16 November 2019 (Sabtu) - Acara tahunan Explore Race Green Run 2019 DOSM Selangor anjuran Seksyen Harga-Harga telah diadakan di Perkarangan Laman Budaya, Tasik Shah Alam.

12 Pasukan telah menyelesaikan 12 Cabaran yang disediakan. Kepantasan masa dan ketepatan jawapan menjadi penentu kemenangan. POG turut tidak ketinggalan menghantar peserta bagi memeriahkan lagi acara ini.










Peserta dari POG telah menunjukkan semangat berpasukan yang tinggi walaupun tidak berjaya meraih kedudukan yang membanggakan kali ini... cuba lagi tahun depan ya. Tahniah dan terima kasih kepada penganjur dan semua yang terlibat menjayakan acara ini. 


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.