Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

26 Feb 2024

Selamat Datang En. Akmar Harfizi

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 26 Februari 2024, En. Akmar Harfizi bin Adanan, Pembantu Perangkaan Gred E19 (Lantikan baharu) telah melapor diri di Pejabat Operasi Gombak.


Anak jati Kg. Abi, Kangar, Perlis ini ditempatkan di Unit Ekonomi, mengisi kekosongan yang ditinggalkan oleh En. Mohd Rashid bin Ahmad yang akan bertukar ke DOSM Kelantan berkuatkuasa 4 Mac 2024.

POG mengucapkan selamat datang dan mengalu-alukan kedatangan En. Akmar ke dalam keluarga POG, semoga beliau cepat menyesuaikan diri seterusnya memberikan komitmen yang tinggi sepanjang bertugas di sini.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.