Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

6 Mar 2024

Sesi Taklimat Berpusat bagi Kajian Mengenai Rasuah di Malaysia (MaCoS) bagi Modul Penduduk & Perniagaan

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

06.03.2024 - Sesi Taklimat Berpusat bagi Kajian Mengenai Rasuah di Malaysia (MaCoS) bagi Modul Penduduk & Perniagaan telah dilaksanakan secara maya di Bilik Mesyuarat Pejabat Operasi Gombak yang dihadiri oleh pegawai-pegawai Pejabat Operasi Gombak bermula dari 5 sehingga 6 Mac 2024.








Jabatan Perangkaan Malaysia akan melaksanakan Kajian Mengenai Rasuah di Malaysia (MaCoS) 2023 dikalangan penduduk dan pertubuhan terpilih. Kajian ini akan mula dilaksanakan pada Mac 2024 hingga Mei 2024.

Pihak jabatan amat memerlukan kerjasama yang baik daripada orang ramai akan pelaksanaan kajian ini berjalan lancar serta mencapai objektifnya.

Boleh layari laman sesawang dibawah untuk maklumat lanjut:
https://macos.dosm.gov.my/

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.