Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

2 Mar 2011

Ahli Baru

Jawatan Penolong Pegawai Perangkaan E27 di P.O Gombak telah lama kosong sejak setahun yg lalu yg kali terakhir disandang oleh Cik Norhafiza Mohamed Rashid.

Hari ini 1 Mac 2011 P.O Gombak mendapat seorang PPP E27, En. Mohd Damanhuri b. Abdul Aziz yg sebelum ini bertugas di HQ Putrajaya.

Secara tak langsung, Kelab POG juga menerima ahli baru la. Kepada En. Damanhuri bersedialah untuk menerima kedatangan bendahari kelab (merangkap ahlong) utk dikutip yuran bulanan dengan rela hati.

Sekian terima kasih.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.