Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

9 Mar 2011

Sukan Antara Zon 2011

Pada 4-6 Mac 2011, Sukan Antara Zon ke-9 Jabatan Perangkaan Malaysia telah diadakan di Negeri Sembilan. POG hanya menghantar seorang wakil yang memang dirasakan boleh pergi jauh dan boleh dibawa ke tengah, iaitu sdra.Rozan Sulaiman.


 Beliau yang kelihatan agak berkaliber dalam sukan bolatampar telah terpilih utk mewakili pasukan bolatampar Zon Tengah. Namun mungkin akibat kurang keserasian dan persefahaman sesama pemain, pasukan bolatampar akhirnya pulang kehampaan. Agaknya sebab penampar mereka belum cukup power berbanding pasukan zon lain.

Apapun tahniah kpd pasukan Futsal & bowling lelaki Zon Tengah yg berjaya muncul juara. Kepada yg tak berjaya, boleh cuba lagi di kejohanan akan datang yg khabarnya bakal berlangsung di Kedah. Mungkin ketika itu POG akan menghantar lebih ramai wakil utk memaksimumkan peluang Zon Tengah bergelar juara dalam lebih banyak acara... cewwahh ayat macam bagus!
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.