Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

12 Jan 2012

Salam Perpisahan : En. Nadarajah

Assalamualaikum warahmatullah dan Salam Sejahtera.

Satu majlis perpisahan telah diadakan sempena pertukaran En. Nadarajah a/l P.Pavadi, Pembantu Perangkaan Kanan E22. Beliau diarahkan bertukar semula ke Ibu Pejabat JP Selangor, Shah Alam. Setelah bersama sejak P.O Gombak diwujudkan pada Ogos 2008, kini tibalah masanya En. Nada mengucapkan selamat tinggal kepada P.O.G dan anak-anak buah beliau.

En. Nada menerima sedikit cenderahati dari Pengerusi K-POG

bersama barisan pemimpin di P.O.G dan anak-anak buah tersayang di Unit Operasi 2 ( Isirumah)

Walaupun ditukarkan masih dalam JP Selangor, pastinya seluruh warga P.O.G umumnya dan Unit Operasi 2 (Isirumah) khususnya akan merasai kehilangan besar kerana seperti diketahui beliau amat komited lagi berdedikasi dalam melaksanakan kerja yang diamanahkan kepada  beliau. Kami di P.O.G mengucapkan selamat maju jaya kepada beliau di tempat baru.

Tempat beliau akan diganti oleh....tak lain dan tak bukan.... En. Arifin b. Amin.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.