Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

28 Nov 2013

Perlawanan Futsal persahabatan POG vs POK

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

27 November 2013 (Rabu), 9.00 malam: Satu kejohanan futsal persahabatan telah diadakan antara P.O Gombak menentang P.O Kajang bertempat di gelanggang futsal KSL, Taman Seri Gombak, Batu Caves.
Perlawanan yang dijadikan acara tahunan ini bertujuan mengeratkan hubungan silaturahim antara kedua-dua P.O. 

Pada perlawanan tersebut, pasukan POG dibarisi campuran pemain muda dan veteran, manakala pasukan POK dibarisi oleh pemain-pemain muda keseluruhannya.Namun begitu perlawanan tetap berlangsung sengit, saling berbalas serangan hingga tak terkira berapa jumlah gol yang terhasil. Rasanya sampai berbelas-belas gol yang dijaringkan kedua-dua pasukan.


pasukan POG bersama pengurus legenda (kiri sekali)

kelincahan Jiman sukar dikekang... nampak bayang je...

pemain POK kelihatan mati akal untuk melepasi benteng POG

POG & POK.... lepas lawan tetap kawan....

Syabas kepada pemain kedua-dua pasukan kerana kerana mempamerkan semangat kesukanan yang tinggi. 
Kita bertarung lagi di Kajang pula tahun depan.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.