Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

17 Nov 2014

Kejohanan Boling Tertutup POG 2014

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) telah menganjurkan Kejohanan Boling Tertutup Pejabat Operasi Gombak pada16 November 2014 (Ahad) bertempat di Perangsang Templer Golf Club, Rawang.

Keputusan jatuhan pin tertinggi (daripada 3 game):

Lelaki:
1. Azeman -477 
2. Shafiq (PSH-HIES) - 442
3. Shafiq @ Chot (PSH-CDT) - 404
4. Bazri - 395
5. Fadzly - 391

Wanita:
1. Hanifah (isteri Fadzly) - 295
2. Siti Nooraminah- Mien (PSH E27) - 286
3. Izzati (adik Pn. Ayu) - 270
4. Ain (PSH-HIES) - 261
5. Fatimah (isteri En. Arifin)- 259


anggota Tetap

 PSH


Tahniah kepada semua pemenang dan juga peserta. Kepada yang tidak berjaya, jangan putus asa cuba lagi tahun depan. Biar kalah dalam permainan, asalkan jangan mempermainkan orang lain.
Biar kalah 'game', jangan kena 'game'... hehe.

Adalah diharapkan agar kejohanan ini dapat dijadikan medan bagi warga POG untuk beramah mesra serta mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara anggota.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.