Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Nov 2014

Tahniah Azizol & Mazlina

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Kelab POG mengucapkan  tahniah kepada Azizol b. Harun  dan isteri beliau, Mazlina bt Mamat sempena kelahiran anak kedua mereka. 

Bayi lelaki seberat 3.31 kg tersebut telah selamat dilahirkan di Hospital Selayang pada hari Jumaat, 11.08 pagi, 14 November 2014, dinamakan 
Muhammad Iffat Hadiff  bin Azizol.


Kami di POG mendoakan semoga kehidupan mereka sekeluarga dirahmati, diberkati, dimurahkan rezeki serta semoga putera-putera mereka bakal menjadi anak yang soleh... aamiinn. Insya Allah.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.