Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

6 Jul 2018

Majlis Sambutan Aidilfitri DOSM Selangor 2018

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

5 Julai 2018 bersamaan 21 Syawal 1439H (Khamis) - Warga POG telah berkesempatan hadir memeriahkan Majlis Sambutan Aidilfitri DOSM Selangor di Bangunan Darul Ehsan, Shah Alam.

Suasana majlis berkonsepkan Seksyen Terbuka yang diadakan di ruang legar seksyen masing-masing ini sungguh meriah dengan para anggota saling berkunjung untuk beraya ke seksyen-seksyen lain.


Jom kita tengok beberapa gambar yang cukup menggambarkan kemeriahan majlis ini:










Seluruh warga POG merakamkan ucapan terima kasih kepada tuan rumah setiap seksyen di atas layanan mesra terhadap kunjungan kami datang beraya. Semoga semangat kerjasama dan ukhuwah antara sesama anggota DOSM Selangor bertambah erat dan padu.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.