Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

18 Dec 2018

Selamat Datang En. Zulrusdi

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 17 Disember 2018 (Isnin), Pejabat Operasi Gombak mengalu-alukan kehadiran anggota baru, En. Mohamad Zulrusdi bin Mohd Zain, Pembantu Perangkaan E19 yang telah melapor diri untuk memulakan tugas di Pejabat Operasi Gombak.

Telah berkhidmat di Jabatan Perangkaan Malaysia selama kira-kira 8 tahun, beliau yang berasal dari Betong, Sarawak sebelum ini bertugas di Bahagian Perangkaan Imbangan Pembayaran, Ibu Pejabat (Wisma Minlon) dan kini menetap di Selayang.

POG mengucapkan selamat datang dan mengalu-alukan kedatangan En. Zulrusdi, semoga beliau cepat menyesuaikan diri seterusnya memberikan komitmen yang tinggi sepanjang bertugas di sini.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.