Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

16 Feb 2019

Kelas Bahasa Isyarat oleh Malaysian Sign Language

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

15 Februari 2019 (Jumaat) - Warga Pejabat Operasi Gombak telah mengikuti Kelas Bahasa Isyarat oleh Malaysian Sign Language - Bahasa Isyarat Malaysia. Tujuan program ini dilaksanakan adalah untuk memberi kesedaran dan pendedahan mengenai penggunaan bahasa isyarat kepada anggota semasa menjalankan kerja luar dan kehidupan seharian.

Sesi pengajaran disampaikan oleh En. Mohd Armi bin Rusli (baca latar belakang beliau di SINI). Turut diadakan latihan praktikal dan latihan dalam kumpulan bagi memantapkan pemahaman penggunaan bahasa isyarat. Semoga ilmu baru ini dapat memberi sedikit sebanyak manfaat untuk dipraktikkan khususnya apabila keadaan memerlukan sewaktu menjalankan kerja di lapangan.














 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.