Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

7 Mar 2019

Ceramah Mengukuh Integriti dan Menangani Rasuah Dalam Perkhidmatan Awam & Ikrar Bebas Rasuah Bersama SPRM

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

SHAH ALAM, 6 Mac - Selesai Majlis Perjumpaan Pengarah Bersama Warga DOSM Selangor, diadakan pula sesi Ceramah & Perkongsian Bertajuk "Mengukuh Integriti dan Menangani Rasuah Dalam Perkhidmatan Awam" oleh Tuan Mohd Zamir bin Zubid, pegawai Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Negeri Selangor. 

Seterusnya diadakan majlis melafaz dan menandatangani Ikrar Bebas Rasuah oleh warga DOSM Selangor. Bacaan ikrar dipimpin oleh YBrs. Encik Muhammad Amri bin Idris, Pengarah DOSM Selangor dan disaksikan oleh YBhg. Dato Hj Alias Salim, Pengarah Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Negeri Selangor.












Kepada semua Warga DOSM Selangor, JAUHILAH ABCD!

A - AMBIL
B - BERI
C - CLAIM (tuntutan palsu)
D - DUDUK (salah guna kedudukan/kuasa)

Semua gambar ihsan FB DOSM Selangor.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.