Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

7 Mar 2019

Majlis Perjumpaan Pengarah Bersama Warga DOSM Selangor 2019

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

SHAH ALAM, 6 Mac 2019 - Majlis Perjumpaan Pengarah Bersama Warga Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor telah diadakan bertempat di Dewan Jubli Perak, Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah, Shah Alam. 

Dalam majlis tersebut, YBrs. Encik Muhammad Amri bin Idris, Pengarah DOSM Selangor telah menyampaikan ucapan bertajuk Mencari Makna Di Balik Kata : 'Data Anda, Masa Depan Kita'. 

Turut hadir adalah En. Sharudin bin Shafie, Timbalan Pengarah DOSM Selangor dan En. Mohd Suhaidi bin Abdul Rais, Ketua Penolong Pengarah DOSM Selangor.

Seterusnya diadakan sesi soal jawab warga kerja DOSM Selangor bersama pengurusan atasan DOSM Selangor. Majlis ini dihadiri oleh semua kakitangan tetap Pejabat Shah Alam, Pejabat Operasi Kajang, DOSM Selangor dan Pejabat Operasi Gombak, DOSM Selangor.










Semua gambar ihsan FB DOSM Selangor.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.