Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Jul 2019

Kejohanan Bolasepak 11-Sebelah MAKSWIP 2019

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Kejohanan Bolasepak 11-Sebelah MAKSWIP 2019 telah berlangsung di Padang Precint 8, Putrajaya. 2 orang pemain dari POG iaitu Mohamad Zulrusdi Mohd Zain serta Ali Ahmad (yang mengisi kuota pemain veteran) telah terpilih untuk mewakili pasukan bolasepak Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM FC) menyertai kejohanan tersebut.


Berikut adalah keputusan perlawanan:

DOSM FC vs Kementerian Kesihatan Malaysia; seri 1-1
DOSM FC vs Jabatan Imigresen; tewas 0-1
DOSM FC vs Kementerian Pembangunan Luar Bandar; menang 1-0

STATS FC‬ terkandas di peringkat kumpulan dengan mengumpul 4 mata. Walau apa pun mereka telah melakukan yang terbaik. Tahniah buat semua pemain khususnya 2 orang wakil dari POG.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.