Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

20 Feb 2023

Selamat Datang Cik Hazimah

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

Pada 20 Februari 2023, Cik Nor Hazimah bt Yeop Abd Rashid, Penolong Pegawai Perangkaan Gred E29 telah melapor diri di Pejabat Operasi Gombak, menggantikan Puan Norashikin bt Nasokha yang bertukar ke Seksyen Prosesan & Analisis, Ibu Pejabat DOSM Selangor, Shah Alam.


Telah berkhidmat di Jabatan Perangkaan Malaysia sejak tahun 2009,sebelum ini beliau ditempatkan bertugas secara kader di Institut Kesihatan Negara, Kementerian Kesihatan Malaysia.

POG mengucapkan selamat datang dan mengalu-alukan kedatangan Cik Hazimah ke dalam keluarga POG, semoga beliau cepat menyesuaikan diri seterusnya memberikan komitmen yang tinggi sepanjang bertugas di sini.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.