Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

28 Oct 2023

Northern Stats Run 2023- Larian Merentas 3 Negeri

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

28 Oktober 2023 (Sabtu) : Northern Stats Run anjuran DOSM Pulau Pinang telah berlangsung dengan jayanya bertempat di Kampus Kejuruteraan USM, Nibong Tebal, Pulau Pinang . Uniknya acara larian ini merentasi 3 negeri yang bersempadan iaitu Nibong Tebal (Pulau Pinang), Parit Buntar (Perak) dan juga Bandar Baharu (Kedah).

DOSM Selangor turut menghantar penyertaan bagi memeriahkan program tersebut seramai 4 orang peserta veteran sahaja (kesemuanya dari P.O Gombak). Kali ini hanya kontinjen kecil dihantar memandangkan DOSM Selangor baru sahaja selesai bertungkus lumus menganjurkan sambutan Hari Statistik Negara di Sabak Bernam.




DOSM Zon Tengah & Putrajaya

bersama Timbalan Ketua Perangkawan & Pengarah-Pengarah Bahagian & Negeri

bersama ex-POG

bersama bakal bos baharu

Tahniah kepada para peserta DOSM Selangor yang telah menamatkan larian dengan jayanya dalam acara 10 km.
 

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.