Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

13 Oct 2023

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2022 Dan Jasamu Dikenang Zon Tengah

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

13 Oktober 2023 (Jumaat) : Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2022 & Jasamu Dikenang 2023 Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM) Zon Tengah telah selesai diadakan bertempat di Pusat Belia Antarabangsa, Bandar Tun Razak, Kuala Lumpur.

Majlis gilang gemilang ini dirasmikan oleh Dato' Sri Dr. Mohd Uzir bin Mahidin; Ketua Perangkawan Malaysia. Turut hadir ialah Puan Hartini binti Yaacob; Pengarah DOSM Selangor dan Puan Siti Zakiah binti Muhamad Isa; Pengarah DOSM Wilayah Persekutuan.


Pada majlis ini, seramai 28 orang pegawai tetap dan 46 pegawai Personal My-Step (PMS) DOSM Zon Tengah menerima pengiktirafan atas kecemerlangan dalam perkhidmatan.

Turut diraikan pada majlis ini ialah 2 orang pesara DOSM. Sekalung penghargaan dan jutaan terima kasih diucapkan kepada para pesara DOSM atas segala khidmat bakti yang telah dicurahkan demi melaksanakan visi dan misi DOSM. Selamat maju jaya dan semoga berjumpa lagi di lain masa dan ketika.

Seluruh warga P.O Gombak mengucapkan setinggi-tinggi tahniah dan syabas kepada kesemua penerima  Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2022, khususnya kepada anggota P.O Gombak yang terpilih menerima anugerah tersebut iaitu Puan Azureen bt Mohd Sirojuddin, En. Mohamad Zulrusdi bin Mohd Zain, En. Muhammad Aiman bin Mohd Arshad dan wakil PMS iaitu En. Muhammad Hazwan bin Mohd Yusof.





Semoga kecemerlangan prestasi mereka terus dikekalkan dan menjadi contoh teladan kepada warga POG yang lain untuk berkhidmat lebih cemerlang seterusnya menjadi pemangkin ke arah kecemerlangan jabatan.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.