Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

31 May 2024

Sesi Latihan Jurulatih DOSM Negeri Banci Pertanian 2024 Zon Tengah

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

BANDAR ENSTEK, 31 Mei 2024 - Sesi Latihan Jurulatih DOSM Negeri Banci Pertanian 2024 Zon Tengah telah diadakan di Institut Aminuddin Baki (IAB) pada 28 hingga 31 Mei 2024.

Seramai 58 orang peserta yang terdiri daripada anggota DOSM Selangor, DOSM Wilayah Persekutuan dan DOSM Negeri Sembilan telah hadir ke sesi ini bagi mengambil peluang untuk memahami intipati Banci Pertanian 2024 dengan lebih mendalam.





Sesi taklimat ini juga dibantu oleh wakil pegawai dari JKK PIO dan ILSM. Semoga taklimat ini memberi ilmu yang manfaat kepada semua peserta untuk disampaikan kembali kepada pembanci di kemudian hari.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.