Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

10 Oct 2013

Lawatan Sambil Belajar Amalan 5S di Ibu Pejabat JP Selangor, Shah Alam

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera. 

Selaras dengan pelancaran amalan 5S di Pejabat Operasi Gombak (P.O.G) pada 3 Oktober 2013 yang lepas, serombongan ahli Jawatankuasa 5S P.O.G telah mengadakan Lawatan Sambil Belajar Amalan 5S di Ibu Pejabat JP Selangor, Shah Alam memandangkan Pejabat Shah Alam telah diaudit oleh pihak MAMPU dan bakal menerima persijilan.

Objektif lawatan ini adalah bagi melihat perkara-perkara yang boleh dijadikan panduan kepada POG bagi mengamalkan 5S serta mendedahkan ahli Jawatankuasa 5S di peringkat P.O.G berkenaan amalan 5S yang boleh dibawa ke Pejabat Operasi Gombak. 

Dimulai dengan taklimat berkenaan amalan 5S oleh En. Md Rashid b. Md Said, seterusnya anggota rombongan dibawa melawat ke setiap Zon serta diberi penerangan oleh Tn. Hj. Abu Bakar b. Mansor serta En. Mohd Fairoz b. Abdul Rani.















Terima kasih di atas kesudian Jawatankuasa 5S di Shah Alam berkongsi ilmu berkenaan amalan 5S dengan kami di P.O.G. Dengan adanya lawatan ini dapatlah kami meneruskan amalan 5S seterusnya mewujudkan persekitaran kerja berkualiti ke arah budaya kerja yang lebih cemerlang.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.