Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

20 Jul 2017

Majlis Hari Raya DOSM Selangor 2017

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

19 Julai 2017 bersamaan 25 Syawal 1438H (Rabu) - Seluruh warga POG telah berkesempatan hadir memeriahkan Majlis Hari Raya DOSM Selangor di Bangunan Darul Ehsan, Shah Alam.

Suasana majlis berkonsepkan Seksyen Terbuka yang diadakan di ruang legar seksyen masing-masing ini sungguh meriah dengan para anggota saling berkunjung untuk beraya ke seksyen-seksyen lain.

Majlis ini turut diserikan lagi dengan pertandingan Dekorasi Seksyen Tercantik di mana panel penilaiannya diketuai sendiri oleh Pengarah DOSM Selangor, En. Muhammad Amri b. Idris. Juara Dekorasi Seksyen Tercantik dimenangi oleh Seksyen Rangka, tempat kedua dimenangi oleh Seksyen Perkhidmatan, diikuti Seksyen Harga yang meraih tempat ketiga.


Jom kita tengok beberapa gambar yang cukup menggambarkan kemeriahan majlis ini:


Seksyen Rangka

Seksyen Perkhidmatan

Seksyen Harga

 Seksyen Industri

 Seksyen Isirumah

Seksyen Pentadbiran

Seksyen Prosesan

antara dekorasi yang kreatif setaraf hotel 5 bintang


Ini pula gambar-gambar kami... tetamu dari POG








Seluruh warga POG merakamkan ucapan terima kasih kepada tuan rumah setiap seksyen di atas layanan mesra terhadap kunjungan kami datang beraya. Semoga semangat kerjasama dan ukhuwah antara sesama anggota DOSM Selangor bertambah erat dan padu.
 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.