Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

6 Apr 2019

Kejohanan Futsal Tertutup POG Siri 2/2019

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

K-POG telah menganjurkan Kejohanan Futsal Tertutup POGbertempat di Gelanggang Futsal MPS, Bt 17 Rawang. Para pemain yang terdiri dari kalangan anggota Tetap dan PSH telah diundi secara telus dan dibahagikan kepada 5 pasukan mengikut warna :







Keputusan :

 Juara : Kuning

 Naib Juara : Putih

 Ketiga : Merah

 Keempat : Hitam

dan Kelima : Biru (jangan la malu-malu)

Setinggi-tinggi  tahniah dan jutaan terima kasih kepada semua pemain yang sama-sama menjayakan kejohanan ini. Kepada pasukan yang tidak berjaya, jangan ada rasa kecewa. Kejohanan akan datang kita buat undian semula ya... Yang penting, tujuan utama kejohanan ini adalah untuk mengeratkan silaturahim sesama anggota di samping memupuk budaya hidup sihat.... FitDosm.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.