Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

14 Apr 2019

Kejohanan Boling Tertutup POG 2019

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

13 April 2019 (Sabtu) - Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) telah menganjurkan Kejohanan Boling Tertutup Pejabat Operasi Gombak bertempat di iBowl, Brem Mall, Kepong.

POG turut berbesar hati di atas kesudian Pengarah DOSM Selangor, En. Muhammad Amri bin Idris dan En. Fairoz dari Ibu Pejabat DOSM Selangor, Shah Alam hadir memeriahkan kejohanan ini.

Sebelum acara bermula, turut diadakan gimik pelancaran ISI World Statistics Congress ke-62 yang bakal berlangsung pada 18-23 Ogos 2019 nanti di mana DOSM menjadi tuan rumah.








Berikut adalah keputusan kejohanan tersebut:

Kategori Lelaki:
1. En. Azeman 
2. En. Bazri
3. En.Rohaizad
4. En. Aiman
5. En. Fairoz



Kategori Wanita:
1. Cik  Afiza (PSH)
2. Cik Marini (PSH)
3. Kak Yam (cleaner POG)
4. Pn. Kartini (PSH)
5. Cik Amirah (PSH)


Kategori Khas
Raja & Ratu L......g
(tak sampai hati nak tulis.. nama juga terpaksa dirahsiakan
demi menjaga perasaan peserta...hehe)



Tahniah kepada semua pemenang dan juga peserta. Kepada yang tidak berjaya, jangan putus asa cuba lagi dalam kejohanan yang akan datang (bolehlah mula berlatih dengan gigih bermula dari sekarang). Semoga kejohanan ini dapat mengeratkan lagi hubungan silaturrahim antara warga POG dan keluarga masing-masing.

 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.