Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

6 Apr 2019

Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) 2018

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

5 April 2019 (Jumaat) - Jabatan Perangkaan Malaysia (DOSM) Wilayah Persekutuan telah menganjurkan Majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2018 Peringkat Zon Tengah bersama DOSM Negeri Selangor bertempat di Dewan Multaqam, Maju Junction Mall, Kuala Lumpur. 

Di kesempatan ini seluruh warga P.O Gombak merakamkan ucapan setinggi-tinggi tahniah dan syabas kepada kesemua 15 orang penerima Anugerah Perkhidmatan Cemerlang tahun 2018 bagi DOSM Selangor, khususnya kepada dua anggota P.O Gombak yang terpilih menerima anugerah tersebut iaitu En. Abdul Rahim bin Shaharuddin dan En. Rozan bin Sulaiman. Tak lupa juga buat En. Muhammad Amirul Aziz yang menerima anugerah PSH Cemerlang 2018.





Semoga kejayaan dan kecemerlangan mereka terus dikekalkan dan menjadi contoh teladan kepada warga POG yang lain seterusnya menjadi pemangkin ke arah kecemerlangan jabatan.


 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.