Sepatah Dua Kata

Blog Kelab Pejabat Operasi Gombak (K-POG) ini diwujudkan sebagai wadah perkongsian maklumat khususnya sesama ahli kelab dan juga sesama rakan-rakan lain di DOSM umumnya. Blog ini akan melaporkan segala perkembangan aktiviti kelab dan juga segala peristiwa yang berlaku di POG. _______________________________________________________________________________

15 Dec 2023

Lawatan Akademik dari ASWARA ke POG

Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh dan Salam Sejahtera.

15 Disember 2023 (Jumaat) - Fakulti Pengurusan Seni Budaya dan Warisan, Akademi Seni Budaya dan Warisan Kebangsaan (ASWARA) telah mengadakan lawatan akademik ke Pejabat Operasi Gombak, Jabatan Perangkaan Malaysia Negeri Selangor.  Lawatan ini diketuai oleh Encik Saiful Azhar Mohd, Pensyarah Fakulti Pengurusan Seni Budaya dan Warisan.

Ketua Pejabat Operasi Gombak, DOSM Selangor turut mengalu-alukan kehadiran pasukan ASWARA dengan menyampaikan taklimat ringkas mengenai peranan Jabatan, capaian produk dan perkhidmatan DOSM serta perkongsian statistik ekonomi dan demografi khususnya bagi negeri Selangor.

Lawatan ini juga bertujuan bagi para pelajar yang terlibat dalam melengkapkan tugasan projek Semester 1/ Tahun 1 bagi subjek Prinsip Ekonomi. Diharap lawatan ini dapat memberi peluang kepada pelajar untuk membina jaringan hubungan dan kerjasama dengan DOSM.





Terima kasih kepada ASWARA di atas lawatan akademik ke pejabat kami.



 
PENAFIAN: Kelab P.O Gombak (K-POG) tidak akan bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan, kerosakan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman blog ini.